Jaaroverzicht Communicatie

22-01-2020    10:26   |    Goedemorgen

Het informeren van de leden, overige relaties, vakpers en landelijke media is en blijft een kerntaak van de afdeling Communicatie bij Glastuinbouw Nederland. Daar was vorig jaar geen uitzondering op. Noemenswaardig is wel dat een activiteit is toegevoegd die de komende jaren weleens verder in belang kan toenemen: consumenten het verhaal van de glastuinbouw vertellen. Dat is te lezen op de themapagina Communicatie van het jaaroverzicht 2019 van Glastuinbouw Nederland.

De samenwerking met Kom in de Kas is een aansprekend voorbeeld van meer consumentgerichte activiteiten vanuit Glastuinbouw Nederland. In het oog sprong vooral de deelname aan het World Food Festival in Rotterdam. Samen met gemeente Westland werd een demokas gerealiseerd op de Binnenrotte om jong en oud op originele het mooie verhaal van de glastuinbouw te vertellen.

Klik hier voor het complete jaaroverzicht Communicatie van 2019.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Hiep Hiep Hoera!

Het is feest! Aad Tijsen, uitgever van Holland Hortimedia (Goedemorgen, Hortibiz, Tuinbouwmarktplaats), mag...

Instagram: Open dag Lugt

Bij Lugt Lisianthus vond een open dag plaats en die werd druk bezocht, zo laat PDI Screens via Instagram...

Video: Westflex

Tijdens HortiContact 2020 ging het videoteam van Goedemorgen op bezoek bij verschillende bedrijven om hen te...

Video: Phormium 24-02-2020    10:12
Audio: Van Oosten over Human Capital-akkoord 24-02-2020    10:07
Greenport WH zoekt 'Next Generation Entrepeneurs' 24-02-2020    10:03
'Twee keer zoveel verspilling' 24-02-2020    09:57
Uitbreiding voor Decorum 24-02-2020    09:41
Instagram: Werken is een feest 24-02-2020    09:38
Video: Aero Farms 24-02-2020    09:36
Hoe zinvol is klagen op werk? 24-02-2020    09:33
Argentinië verder in crisis 24-02-2020    09:31
Vier de lente bij Plantion 24-02-2020    09:28
  Ga naar het nieuwsarchief