Wagagai in Oeganda kiest voor Service Engine

16-08-2018    08:30   |    Goedemorgen

Wagagai is het eerste buitenlandse tuinbouwbedrijf dat kiest voor de Service Engine van Royal Brinkman. Medio 2017 heeft Royal Brinkman de Service Engine gelanceerd, een digitale service- en onderhoudstool, beschikbaar op smartphone en pc, waarmee de teler meer inzicht krijgt in het service & onderhoud op de kwekerij.

Service & onderhoud van apparatuur is voor een Afrikaans bedrijf als Wagagai van groot belang. Zij produceren stekken en uitgangsmateriaal voor afnemers als Beekenkamp, Selecta en Deliflor. Wagagai heeft in het zuiden van Oeganda 370.000 m2 kassen en voor hen is het belangrijk dat zij verantwoordelijke keuzes maken m.b.t. aanschaf, vervanging of reparatie van apparaten en machines. Stilstand is achteruitgang en via de Service Engine worden preventieve taken gemonitord op het gebied van onderhoud, storingen, keuringen en reparaties. Hierdoor wordt de levensduur verlengd, wat bijdraagt aan de duurzaamheid.

Daarnaast is de Service Engine een communicatiemiddel waarmee taken digitaal worden aangemaakt en gedeeld met andere medewerkers. Stef de Jong, productspecialist en accountmanager Digital Tools van Royal Brinkman: “De Service Engine is momenteel ook beschikbaar in het Engels en er wordt gewerkt aan de Franse, Spaanse, Duitse en Poolse taalversies. Met de installatie van de Service Engine bij Wagagai is deze nu wereldwijd gelanceerd!”


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws